ATTESTER OG MEDLEMSKAB

Den danske folkekirke står for udstedelde af fødsels-og dåbsattester, personattester og vielsesattest. Attester kan bestilles på Borger.dk, og det er nu muligt at få attesten i sin e-Boks.

Man kan evt. også henvende sig til kirkekontoret og få en attest udstedt mod forevisning af billedlegitimation (Pas eller kørekort).

Du bliver medlem af Den danske folkekirke, når du bliver døbt. Er du dødt i en anden kirke, kan du godt melde dig ind i Folkekirken.

Ønsker du at blive meldt ud af Folkekirken, skal du henvende dig til kirkekontoret, og du vil da modtage en bekræftelse med posten/e-boks.

HALSKOV KIRKE
Birkemosevej 20
4220 Korsør
tlf. 58 37 19 14
This message is only visible to admins.
Problem displaying Facebook posts. Backup cache in use.
Click to show error
Error: Error validating access token: The session has been invalidated because the user changed their password or Facebook has changed the session for security reasons. Type: OAuthException

NYHEDSBREV

Tilmeld dig og læs omkring vores aktiviteter og nyheder.
Tilmeld dig her