Halskov Kirke

Kirkekontoret er åbent for personlighenvendelse tirsdag-fredag kl. 9-13, men du er  meget velkommen til at ringe på forhånd på tlf. 58371914.

Halskov Kirke er en moderne kirke fra 1968, tegnet af arkitekten Holger Jensen. Stilen er enkel med røde mursten, lyst fyrretræ, sorte indramninger og et flot kobbertag. Selve kirkerummet er enkelt, kvadratisk og intimt. Du er velkommen til at kigge forbi.

HVAD SKAL DU BRUGE KIRKEN TIL?

Barnedåb, navngivning, bryllup, konfirmation,  m.m.
Find information her

SKAL DU MED TIL VORES NÆSTE KONCERT ELLER ANDRE AKTIVITER!

Se vores kalender

ons20mar18:30Menighedsrådsmøde18:30

tors21mar14:00HYGGE & HORISONTDansk revy14:00

søn24mar10:00Palmesøndagv/Anne Kathrine Clausen10:00

Grøn Kirke

Halskov Kirke har siden 2010 været en del af Grøn Kirke. Det betyder, at man skal leve op til en masse grønne initiativer i forhold til affald, energi og miljø, og derfor fik kirken jordvarme, da det gamle gasfyr skulle udskiftes (2.5 km vandslanger er gravet ned).

Kor i Kirken

Vi har nu to kor i Halskov Kirke. I mange år har vi haft et pigekor for piger i alderen 13-21 år, men nu har vi også fået et børnekor for drenge og piger i 4-6. klasse. Pigekoret øver torsdag aften og synger til gudstjenester om søndagen, mens børnekoret øver tirsdag eftermiddag og med tiden vil synge ved særlige lejligheder. Læs mere.
HALSKOV KIRKE
Birkemosevej 20
4220 Korsør
tlf. 58 37 19 14
This message is only visible to admins.
Problem displaying Facebook posts. Backup cache in use.
Click to show error
Error: Error validating access token: The session has been invalidated because the user changed their password or Facebook has changed the session for security reasons. Type: OAuthException

NYHEDSBREV

Tilmeld dig og læs omkring vores aktiviteter og nyheder.
Tilmeld dig her