OBS! TILMELDING - Pga. retningslinjerne om Corona er der tilmelding til koncerten, så vi ikke bliver for mange. Tilmeldingen kan enten ske her nedenfor på hjemmesiden eller telefonisk til kirkekontoret, tlf. 5837 1914 ma-fre 9-13.

BEFRIELSESKONCERT I ANLEDNING AF 75-ÅRET FOR DANMARKS BEFRIELSE
Sangerinde Lise Nees og akkompagnatør Lars Jørgensen tager os igennem et program fyldt med sange, der relaterer til krigsårene. Sange, som både er seriøse, glade, modige, samfundskritiske, triste, men også håbefulde. Programmet indeholder bl.a. Man binder os på mund og hånd, Den blå anemone, En lærke letted´ (Danmarks frihedssang), Her i vores hus er glæde, I Danmark er jeg født samt et potpourri fra ”The Sound of Music”.

Koncerten skulle være afholdt i maj men måtte udsættes pga. Corona.