Der er lagt op til en smuk koncert med blokfløjtekvartetten ”In Consort ”. Kvartetten består af Pernille Petersen, Pernille Ebert Spissky, Gertie Johnsson og Dorte Lester Nauta, der alle er uddannede på konservatorier/universiteter både i København og udlandet og har spillet koncerter overalt i Danmark både i kirker og i musikforeninger. Navnet ”In Consort” er en gammel engelsk betegnelse, som betyder ”at følges ad i enighed og harmoni”. Kvartetten spiller først og fremmest tidlig musik og musik fra renæssancen og barokken, men krydrer desuden koncerterne med musik fra vor tid. Instrumenterne der spilles på er kopier af originalinstrumenter. Ved koncerten spilles bl.a. værker af Bach, Purcell og Telemann.