Nytårskoncert med orgel og el-guitar
Ulrik Spang-Hanssen og Uffe Steen

To musikere fra hver sin del af musiklivet har sat hinanden stævne i Halskov Kirke til en anderledes nytårskoncert. Uffe Steen er kendt som en fremragende og prisbelønnet jazz- og bluesguitarist, og Ulrik Spang-Hanssen er en af de mest prominente danske organister. De spiller musik fra deres respektive specialområder, og publikum vil derfor kunne høre jazzstandards som Summetime og Misty, samt mere populære melodier som Benny Andersens Svantes lykkelige dag, men også den klassiske orgelmusik vil blive berørt og - hvem ved? - måske vil stilarterne blive blandet sammen.

Uffe Steen har i løbet af sin lange karriere medvirket på omkring 80 cd'er. Han har bl.a. modtaget den prestigefyldte Ben Webster-pris i 2015, og er ansat som docent på Det Jyske Musikkonservatorium. Ulrik Spang-Hanssen er orgelprofessor samme sted, og han har udgivet 70 cd'er i eget navn spændende fra barokmusik til romantiske orkesterkoncerter og jazzplader.

HALSKOV KIRKE
Birkemosevej 20
4220 Korsør
tlf. 58 37 19 14
This message is only visible to admins.
Problem displaying Facebook posts. Backup cache in use.
Click to show error
Error: Error validating access token: The session has been invalidated because the user changed their password or Facebook has changed the session for security reasons. Type: OAuthException

NYHEDSBREV

Tilmeld dig og læs omkring vores aktiviteter og nyheder.
Tilmeld dig her